BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 21 December 2011

Nazadelizia Melebarkan sayap ke Negara Dilanggar Todak :)

Bebaru nih terpapar di laman Facebook saya apabila sahabat saya yang seorang ini telah mengupdate the new recipes yang telah beliau cuba.. Ternyata pemilik laman fb http://www.facebook.com/pages/Nazadelizia/233284366689887 mampu membuatkan saya berulang kali ke page beliau... segala paparan perihal recipe baru ternyata boleh membuatkan saya drooling gitu! Dalam sibuk saya click gambar2 di page itu..saya telah diupdatekan yang hasil air tangan dia akan di bawa keseberang... ke negara yang penah digegarkan dengan cerita Singapura dilanggar Todak...

Seriously, as her friend... bangga gilaa... mulalah suara nyaring daku hehehe... menjerit2 memanggil all colleagues supaya tengok page beliau... bangga siot!!!! Anyways... below are the pictures of the new recipes yang beliau telah buat beberapa hari kebelakangan ini... enjoy... :)




Fresh from the oven - Garlic roll



The cuppies that will invade Singapore soon :)



The famous choc moist cake ... err... to die for!



The scrumptious garlic roll again... droolsss.....



The famous Apam Polkadot yang sangat cute...and I bet they are delicious too!


What are you guys waiting for... yang berada di sekitar Alor Star tuh... grab your chances and try out the scrumptious, fresh from the oven , mouth watering desserts and more from Nazadelizia .... hit on the link guys ....

http://thepurplekurung.blogspot.com/2011/12/nazadelizia-melebarkan-sayap-ke-negara.html

No comments:

Post a Comment